اخبار تکنولوژی

افتتاح بزرگترین شعبه آی تی مال در پایتخت

پانزدهمین فروشگاه آی تی مال در روز چهارشنبه 10 آذر ماه در مجتمع کامپیوتر پایتخت با عنوان جزیره آی تی مال افتتاح شد.

شعبه جزیره یکی از بزرگترین شعبه های آی تی مال در طبقه همکف مجتمع کامپیوتر پایتخت می باشد که تمام محصولات از برندهای معتبر حوزه it در شعبه جزیره آی تی مال موجود است.

مراسم افتتاحیه جزیره آی تی مال با اجرای بهمن هاشمی مجری مشهور تلویزیون برگزار شد و در این مراسم مهمانانی از زومیت (معروف ترین مجله اینترنتی در حوزه فناوری) و بینوشا (مجموعه ی متخصص در معرفی، نقد و بررسی محصولات نرم افزاری و سخت افزاری) حضور داشتند.

افتتاح شعبه جزیره آی تی سیتی

جذاب ترین بخش این افتتاحیه اهدای جوایز به مراجعه کنندگان و مشتریان جدید آی تی مال بود که هدایایی از جمله موبایل، ماوس ام اس آی، کوله پشتی ام اس آی، خنک کننده های کولر مستر، اشتراک 3 ماهه و 6 ماهه فیلیمو و 40 عدد بن تخفیف 200 هزارتومنی و 500 هزار تومنی خرید محصولات مختلف از سایت آی تی مال قرعه کشی و به برندگان اهدا شد.

افتتاح شعبه جزیره آی تی سیتی

آقای آرش مقصودی مدیرعامل مجموعه آی تی مال در این مراسم حضور داشتند و در مورد افتتاح شعبه های جدید و تلاش برای گرفتن مجوز برای دریافت نمایندگی برندهای دیگر همچون Apple صحبت کردند.

افتتاح شعبه جزیره آی تی سیتی

instagram.com/itcity_ir/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

شما می توانید بخشی از لایو ذخیره شده افتتاحیه شعبه جدید را در اینستاگرام آی تی مال ببینید و با دنبال کردن صفحه اینستاگرام ما از تخفیف ها، معرفی محصولات و خبرهای دیگر اطلاع داشته باشید.

مجموعه ایسوس ایران با سابقه 12 سال فروش در حوزه لوازم دیجیتال و نمایندگی رسمی برند ایسوس، مجموعه ی آی تی مال را تشکیل داده تا در تمام برندهای معتبر برای محصولات حوزه it فروش و خدمات بیشتری برای مشتریان ارائه دهد.

آی تی مال نماینده رسمی معتبرترین برندها از جمله ایسوس ASUS و لنوو Lenovo و هوآوی Huawei و ام اس آی MSI و اچ پی HP و دل Dell و کولر مستر Cooler Master می باشد که تمام محصولات لپ تاپ، کامپیوترهای همه کاره، مانیتور و لوازم جانبی را با بهترین قیمت و ضمانت برای شما مشتریان عزیز ارائه می کند.

علاوه بر این آی تی مال در فروشگاه های حضوری و اینترنتی، محصولات گوشی موبایل، کنسول بازی، لپ تاپ و دیگر محصولات را از برندهای مطرح سامسونگ Samsung، مایکروسافت Microsoft، اپل Apple، شیائومی Xiaomi و دیگر برندها و محصولات را نیز عرضه می کند.

برای دیدن محصولات، مشخصات و قیمت به سایت آی تی مال مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی برای خرید، با مشاورین آی تی مال در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *