سوالات متداول درباره خرید از آی تی مال

تضمین خرید به بهترین قیمت به چه معناست؟

به معنی خرید کالا با خیال آسوده بابت قیمت می باشد.

چگونه میتوانم قبل از خرید از مشاوره استفاده کنم؟

میتوانید با کارشناسان فروش از طریق تماس تصویری یا تماس تلفنی در ارتباط با دستگاه مورد نیاز خود مشاوره بگیرید.

آیا پرداخت اینترنتی در سایت آی تی مال امن است؟

بله در سایت آی تی مال، تمام پروتکل های امنیتی برای حفظ اطلاعات شما رعایت می شود.

آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ از حساب کم شود؟

بله ممکن است این اتفاق در اثر سرعت پایین اینترنت و یا مشکل از سمت درگاه بانک پیش بیاید. در این صورت مبلغ در مدت 24 تا 72 ساعت به حساب شما برمیگردد.

آیا می توان در هر ساعت از شبانه روز سفارش در سایت ثبت کرد؟

بله شما می توانید در هر زمانی که می خواهید سفارش خود را در وب سایت آی تی مال ثبت کنید.

چگونه می توانیم سفارشات خود را پیگیری کنیم؟

شما میتوانید با کارشناسان آی تی مال تماس بگیرید

برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر؛ شما میتوانید زمان ثبت سفارش اطلاعات خود را وارد کنید. حتماً در وارد کردن اطلاعات به خصوص شماره تماس دقت فرمایید. در صورت بروز هرگونه اشتباه در ورود اطلاعات با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

آیا فروش اقساطی هم دارید؟

بله فروش اقساطی با بهترین شرایط در آی تی مال برای شما ارائه شده است. برای اطلاعات بیشتر صفحه فروش اقساطی را مطالعه کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا امکان خرید حضوری و یا از طریق تلفن وجود دارد؟

بله در فروشگاه آی تی مال شما می توانید حضوری به فروشگاه ما واقع در پاساژ پایتخت طبقه همکف فروشگاه جزیره مراجعه کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای خرید آنلاین چیست؟

صرفه جویی در وقت و هزینه، مشاهده مشخصات کامل محصول، امکان مقایسه محصولات باهم در سایت، مقایسه قیمت کالا با جاهای دیگر

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟

بله. درصورتی که از سفارش خود پشیمان شدید می توانید با تماس با کارشناسان آی تی مال، هماهنگی و راهنمایی های لازم را بگیرید.

در صورت خرابی دستگاه آیا امکان تعویض وجود دارد؟

بله در صورتی که لپتاپ خریداری شده دارای مشکل باشد تا یک هفته پس از تاریخ خرید امکان تعویض وجود دارد؛ بعد از یک هفته نیز دستگاه شامل گارانتی می شود که با مراجعه به مرکز گارانتی دستگاه بررسی و تعمیر یا تعویض می‌گردد.

بهترین لپ تاپ برای خرید کدام است؟

کارشناسان ای تی مال با مشاوره رایگان، شما را در خرید بهترین لپ تاپ مناسب با کار شما کمک و راهنمایی می کنند.

آیا می تونم آنلاین لپ تاپ بخرم؟

بله شما می توانید با مشاوره رایگان و عالی کارشناسان ای تی مال، اطلاع از مشخصات کالا به طور کامل، امکان مقایسه مشخصات و قیمت محصولات و صرفه جویی در وقت و هزینه بهترین انتخاب و خرید را از وب سایت آی تی مال داشته باشید.

چطوری یک لپ تاپ خوب بخرم؟

پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه آی تی مال است. ما در اینجا محصولات اصل، با کیفیت، ضمانت خرید به پایین ترین قیمت بازار و از همه مهمتر مشاوره رایگان کارشناسان را برای راحتی شما فراهم کرده ایم.

مهمترین نکته در خرید لپ تاپ چیست؟

شما با توجه به فعالیتی که می خواهید با لپ تاپ انجام دهید باید به مشخصات پردازنده، رم، حافظه ذخیره سازی، اندازه و کیفیت صفحه نمایش، گرافیک، باتری و درگاه های ارتباطی توجه کنید. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای برنامه نویسی بهترین لپ تاپ چی میتونه باشه ؟

مهم ترین معیار برای انتخاب دستگاه مناسب برنامه نویسی پردازنده دستگاه میباشد. پیشنهاد ما به شما این است از مشاوره تلفنی بهره مند شوید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید

پردازنده AMD بهتره یا INTEL؟

هر پردازنده مزایا و معایب خاص خود را دارد و همچنین هر سازنده مدل های بسیاری از پردازنده را تولید می‌کند که نیاز بازار را در رنج های مختلف قیمتی بر آورده کند. هردو پردازنده دارای عملکرد مناسبی هستند. برای انتخاب بهتر با توجه به نیازتان در استفاده از لپ تاپ با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

در صورت ریخته شدن مایعات بر روی لپ تاپ چه باید کرد؟

بلافاصله باطری لپتاپ را خارج کرده و آن را از برق بکشید همچنین از خشک کردن لپتاپ با سشوار پرهیز کنید زیرا علاوه بر آسیب رسیدن به لپتاپ به دلیل حرارت سشوار فشار باد سشوار مایعات را به نقاط دیگر لپتاپ هدایت می‌کند که باعث اسیب رسیدن به قطعات دیگر می شود.

چرا هنگام کار گرافیکی یا برنامه های سنگین با پیغام خطا روبه رو می‌شویم؟

این مشکل معمولاً به دلیل نصب نکردن یا نصب غیر صحیح درایور کارت گرافیک می‌باشد.

در هنگام شارژ لپتاپ شارژر داغ میکند آیا شارژر خراب است؟

خیر قطعات الکترونیکی که جریان برق از آنها عبور میکند به طور طبیعی حرارت تولید میکنند.

آیا لپتاپ ها قابل ارتقا هستند؟

به طور معمول هارد دیسک و رم (به اندازه پشتیبانی لپتاپ) در لپتاپ ها به طور جزئی قابل ارتقا هستند.

آیا موبایل های آی تی مال رجیستر شده هستند؟

بله تمامی موبایل های عرضه شده در آی تی مال رجیستر شده و دارای گارانتی معتبر می باشند و شما می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید فرمایید.

چطور گوشی جدید خود را فعال (رجیستر) کنم؟

به همراه تلفن همراه خریداری شده کارتی برای ریجیستر کردن دستگاه که توسط سامانه همتا طراحی شده قرار دارد که با توجه به دستور عمل های درج شده در آن باید تلفن همراه خود را در سامانه همتا ثبت کنید بدیهی است در صورتی که اقدام به ثبت دستگاه نکنید دستگاه مورد نظر بعد از مدت کوتاهی (حدود یک ماه) دیگر قادر به سرویس گرفتن (انجام تماس و ارسال پیامک و ...) نخواهد بود.

آیا موبایل های شیائومی در ایران گارانتی معتبر دارند؟

بله شما می‌توانید محصولات شیائومی را با گارانتی معتبر تهیه کنید.

چگونه بهترین تصمیم برای انتخاب موبایل را داشته باشم؟

شما میتوانید با شماره 88870204-021 بخش فروش آنلاین تماس حاصل کنید و از مشاوره کارشناسان موبایل که تجربه چندین ساله در این حوزه بهره مند هستند استفاده کنید.

هزینه ارسال چقدر است؟

هزینه ارسال تا بالای 40 میلیون رایگان و کمتر از آن به عهده مشتری می باشد. در صورت نیاز به بیمه در رویه ارسال هزینه جداگانه میبایست توسط مشتری پرداخت گردد.

آیا امکان خرید آنلاین و ارسال محصولات به شهرها و شهرستان ها وجود دارد؟

بله شما به راحتی چند کلیک می‌توانید محصولات موجود در سایت را خریداری فرمایید و با توجه به روش های ارسال موجود محصول خود را دریافت نمایید. مدت زمان تقریبی که محصول به دست شما می رسد در هر روش ارسال قید شده است.

ایا خرید در آی تی مال به معنی قطعی بودن سفارش است؟

با توجه به حجم بالای سفارشات حضوری (۱۴ شعبه فعال در تهران) و سفارشات آنلاین امکان ناموجود شدن کالا وجود دارد.شما می‌توانید قبل از سفارش از موجودی کالا اطمینان حاصل کنید. در صورت خرید و عدم موجودی کالا در سریع ترین زمان با شما تماس گرفته خواهد شد تا رویه بازگشت وجه پیگیری شود.

هدف مجموعه ی آی تی مال ارایه بهترین خدمات به شما عزیزان میباشد.

در صورت ناموجود شدن کالا پس از سفارش چگونه اطلاع رسانی انجام میشود؟

با توجه به حجم بالای سفارشات امکان لغو سفارش به دلیل عدم موجودی وجود دارد. در این صورت کارشناسان شرکت در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت تا مراحل عودت مبلغ پیگیری شود.

در صورت نیاز به عودت مبلغ، چقدر زمان میبرد؟

پس از تماس با شما، مراحل عودت پیگیری می‌شود. حداقل زمان سه روز میباشد. نکته مهم تطابق نام صاحب حساب اعلامی با نام سفارش دهنده است که باید یکسان باشد. ارائه کارت شناسایی (کارت ملی) الزامی می‌باشد.

در صورت بروز در تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟

در صورتی که سفارش شما به هر دلیلی قابل انجام نباشد همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.

رویه عودت کالا در صورت مشکل سخت افزاری به چه صورت است؟

در صورت وجود مشکل سخت افزاری که به اثر اشتباه کاربر نباشد کالا بی قید و شرط به مدت 7 روز بعد از سفارش عودت می‌شود. موارد آب خوردگی، نوسان برق، ضربه، ماین کردن و تمام مواردی که توسط کارشناس فنی اشتباه کاربر تلقی شود مورد پذیرش نیست.

چگونه امکان پیگیری تمام این موارد وجود دارد؟

شما می‌توانید با شماره 88870204-021 بخش فروش انلاین تماس بگیرید. 

پس از گذشت مهلت تست نحوه پیگیری به چه صورت است؟

پس از گذشت مهلت تست 7 روزه، وجود هرگونه مشکل به عهده گارانتی مربوطه هر محصول می باشد.

در صورت مغایرت کالا باید چه کنیم ؟

اگر بعد از تحویل سفارش مشکل سخت افزاری یا مغایرتی وجود داشت، با خدمات پس از فروش آی تی مال تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را با کارشناس مربوطه برای مرجوع کردن کالا انجام دهید.

آیا امکان تعویض کالا وجود دارد؟

در صورت باز نشدن جعبه محصول (پلمپ باشد)، امکان تعویض با کالایی مشابه وجود دارد. همچنین از زمان تحویل آن نباید بیشتر از 24 ساعت گذشته باشد.

چند بار امکان تعویض کالا وجود دارد؟

برای هر سفارش ثبت شده، فقط 1 بار امکان مرجوعی کالا وجود دارد و این ضمانت بازگشت شامل کالای جایگزین نمی شود. شما می توانید از مهلت تست 7 روزه برای هر سفارش خود استفاده کنید.

چه نکاتی در برگشت کالا باید رعایت شود؟

بعد از هماهنگی و تایید کارشناسان آی تی مال برای مرجوع کردن کالا، نباید هیچگونه نوشته و یا تغییری روی جعبه محصول شده باشد. در این صورت سفارش شامل خدمات مرجوعی کالا نمی باشد.

هنگام تعویض چه اقلامی باید مرجوع شوند؟

پس از تایید مرجوعی کالا برای تعویض توسط کارشناسان آی تی مال باید تمامی اقلام داخل جعبه محصول، کارت گارانتی و فاکتور نیز مرجوع شود.در صورت ارسال هدیه نیز میباست بازگردانده شود.

چگونه کالا را برای تعویض ارسال کنیم؟

در صورت نهایی شدن مرجوعی توسط آی تی مال انتخاب نحوه ارسال با مشتری است اما  اگر جعبه محصول در حین بازگشت دچار آسیب شده باشد، مسئولیت آن با شرکت حمل و نقل و پیگیری آن به عهده مشتری می باشد.

هزینه ارسال به چه صورت انجام میشود؟

هزینه حمل و نقل کالای مرجوعی بر عهده مشتری و ارسال کالای جایگزین بر عهده ی آی تی مال می باشد.